vasárnap, 19 április 2009 00:00

Rise of Flight - Fizikai motor

Írta:
A játék fizikai motorját bemutató videó jelent meg, ebből a következők derülnek ki:

Az engine alkotóelemei
atmoszféra modell:
  • hőmérséklet
  • légsűrűség
  • hangsebesség
  • turbulens rétegek
  • szél
  • légnyomás
repülőgép modell:
  • dinamikai modell
  • aerodinamika
  • motor
  • (fedélzeti) rendszerek

ezen belül:
  • tömeg
  • tömegközéppont
  • inercia (X, Y, Z)
  • alkotóelemek
  • aerodinamikai tulajdonságok
  • ütközőpontok
  • teherviselő elemek
  • sérülékenység

motor:
  • dinamikai modell
  • teljesítmény modell
  • hőmérséklet modell
  • sérülésmodell

üzemanyag:
  • üzemanyag keverék
  • fogyasztás
  • gyújtás
  • kenőanyag rendszer
  • hűtőrendszer

rendszerek:
  • üzemanyagtartály
  • fedélzeti műszerek
  • irányító felületek
  • üzemanyagvezetékek és szelepek
  • repülőgép irányítás
  • futómű és lengéscsillapítók

fegyver és ballisztika:
  • géppuskák
  • lövedékek
  • robbanások
  • bombák

géppuskák:
  • závárzat
  • elakadás
  • tűzgyorsaság
  • hőmérséklet
  • szinkronizáció

lövedékek:
  • röppálya
  • sebesség
  • lövedékfajta
  • sérülési faktor
Mint látható, a fizikai rendszer nagyon sokrétű és összetett, remélhetőleg a játék hamarosan megjelenik. :)



Forrás:

A hírt a www.pcpilot.hu engedélyével tettem közzé.