szombat, 29 december 2012 00:00

Néhány szó a "Sound bug"-ról

Írta:
Minden program fejlesztése során ütköznek a programozók kisebb-nagyobb problémákba. Ez a Rise of Flight esetén sincs másképp. Sajnos az 1.029-es patch kiadása után több felhasználónál jelentkezett, az úgynevezett "Sound bug". Ez a hiba abban nyilvánul meg, hogy a játék közben a hang elmegy, vagy csak bizonyos hangok hallhatóak.

A Jason által közétett post-ban jelezte a rajongótábor felé, hogy tudnak a problémáról és dolgoznak a megoldáson. Ami bizonyos, hogy bár a hiba megjelenik egyjátékos módban is, inkább többjátékos módban jellemző. A fejlesztők szerint vagy az FMOD (amely egy hangprogramozást lehetővé tevő felület) felelős a hibáért, vagy a játékban végrehajtott valamelyik módosítás okozza a hibát.

Jason kéri a közösség tagjait, hogy aki képes reprodukálni a hibát ellenőrzött körülmények között jelezze, hiszen így a probléma megoldása is könnyebb lehet.

A fejlesztők sajnálják a történeteket, és mindent elkövetnek, hogy mihamarább kijavítsák ezt a bug-ot. Én úgy gondolom, a több mint 3 éves minőségi munka garancia arra, hogy megoldást találjanak erre a bosszantó hibára.
Érdekességként talán megemlíthetem, hogy az alkalmi host-olásaim során ez a hiba egyszer sem jelentkezett.

Források: