kedd, 07 június 2011 15:36

Megjelent az 1019-es patch a Rise of Flight-hoz

Írta:
1A hosszú várakozás után végre megjelent a várva várt 1.019-es javítás a Rise of Flight-hoz. A fejlesztők rengeteg munkát fektettek bele ebbe a patch-be, elmondásuk szerint is az eddigi legnagyobb kihívást az ebben verzióban megjelent újdonságok megalkotása jelentette, elsősorban az új karrier mód. A frissítés mérete: 641 Mb.
1. Újdonságok az 1.019-es javításban.

Új Karrier mód Az 1.019-es verzióban debütáló új karrier mód egy nagyon hosszú, több mint egy éves fejlesztési munka eredménye. Az új karrier módban egy első világháborús pilóta bőrébe bújhatunk. A harcok valódi helyszínek felett zajlnak, figyelembe véve az évszakok és az időjárás változásait is. A bevetések teljesítse során pilótánk egyre magasabbra jut a ranglétrán, így később már lehetőség lesz a bevetések megtervezésére is. A tervezés során kiválaszthatjuk a hajózó személyzetet, a repülőgépeket, az alkalmazott fegyverzetet, és az üzemanyag mennyiségét. Lehetőségünk lesz az útvonalakat és az alkalmazott taktikát is meghatározni. Azonban parancsnokként nem csak megtervezhetjük az adott küldetéseket, hanem az egyik gépbe beleülve repülhetünk is.



A bevetések típusai is bővülnek hiszen végrehajthatunk felderítő, fotófelderítő, és tüzérségi tűz támogató bevetéseket is, az erre felkészített, távíróval, vagy fényképezőgéppel felszerelt kétüléses repülőgépekkel. Igazi különlegességnek számítanak a többmotoros repülőgépekkel végrehajtott hajnali, alkonyati, és holdfényes időben az éjszakai bombázó bevetések. A gyenge látási viszonyokban történő leszállást a reptereken jelzőtüzekkel és jelző rakétákkal is segítik majd. A karrier mód egy történelmi hűségnek megfelelő kitüntetési rendszert is tartalmaz, amelyet kiegészít egy részletes statisztika is.

Repülőgép kiegészítők alkalmazása. (Field Modifications)

Ahhoz, hogy eredményesebben vegyük fel a harcot ez ellenséggel a repülőgépünket különféle extrákkal szerelhetjük fel. Ezek lehetnek egy másik repülőgépre kifejlesztett eszközök, de akár egy elfogott ellenséges repülőgépről (Ezek a trófeák.) átkerülhetnek a mi gépünkre. Ennek a rendszernek a játéka történő beépítése nem csupán kitaláció, valójában is volt rá példa. A Rise of Flight-ban minden repülőgép saját "tuning-csomaggal" rendelkezik, amelyet megvásárolhatunk, majd a bevetések előtt eldönthetjük, melyek azok az eszközök, amelyeket felszerelünk a repülőgépre. A felszerelhető eszközök listája széles. Használhatunk különböző optikai célzókészülékeket, irányzékokat, de akár a repülést megkönnyítő dőlésszögmérőket, sebességmérőket. A teljes listát ITT láthatod.

Külön öröm a ROF rajongótábora számára, hogy az Albatros D. Va és a SPAD 13.C1 típusokhoz ingyen kapjuk meg a hozzájuk tartozó kiegészítőket. Köszönjük! :)

"Objects rendering range"

Új algoritmust készítettek a dinamikus objektumok megjelenítésére a jobb optimalizáció érdekében. Dinamikus objektumoknak számítanak a repülőgépek, léggömbök, járművek, és a robbanások. Ezek megjelenítéséhez az új algoritmus mindössze két értéket használ: az objektum távolságát és annak méretét. A korábbi verziókhoz képest (2500-6000 m zoom-tól függően) nőtt az objektumok megjelentésének maximális látótávolsága (8500 m zoom-tól függetlenül). Ezzel együtt kijavították azt a hibát, ami a felderítő ballonok eltűnését okozta, illetve az épületek renderelési távolsága is másfélszeresére nőtt. Végül, az erdők láthatóságát két új opcióval (Very far és Maximum) bővítették. Ha maximumra állítjuk, akkor a fákat kétszer olyan távolról láthatjuk, mint korábban.

"Super Sampling"

A ROF közösség egyik fontos kérése volt, hogy csökkentsék azt a vibrálást ami repülés közben látható, közepes távolságban. Csak akkor használjuk, ha nagyon erős VGA (Nvidia GeForce GTX 580 alatt nem javasolt a Super Sampling alkalmazása.), vagy egy SLI / Crossfire rendszer van a gépünkben. Amire még érdemes felhívni a figyelmet, hogy ha bekapcsoljuk a Super Sampling-et, akkor az élsimítást ne állítsuk 4x-esnél nagyobbra.

"SLI / Crossfire támogatás"

Egy másik régi kérése a közösségnek hogy a Rise of Flight támogassa az SLI / Crossfire rendszereket. Általánosságban elmondható, hogy a mai alkalmazások nem igazán használják ki a több magos GPU-s rendszereket. A Rise of Flight esetében a számítások legnagyobb részét a CPU végzi, de vannak területek, amelyeknél jól kihasználható egy SLI / Crossfire rendszer. Ilyenek például a Super Sampling bekapcsolása, a mikro domborzat, vagy ha nagyon közel repülünk a felhőkhöz, vagy a talajhoz.

"Köd"

Új grafikai elem a köd, amely naplemente előtt és napfelkelte után látható a talajon.

Általános módosítások. Ködös időjárással találkozhatunk majd az új kampánymódban, a gyors küldetésekben, de alkalmazhatjuk az általunk készített küldetésekben is.

"Ősz"

Új évszak is bekerült a Rise of Flight-ba, mégpedig az ősz. Az új évszakot használhatjuk szintén a az új kampánymódban, a QMB-nen, és az általunk készített küldetésekben is.



"Torkolattűz"

A géppuskák torkolattüze az éjszakai légiharcokat teszi látványosabbá és élethűbbé ez az új grafikai effekt.

"128 bites hangok"

A közösség részéről igény merült fel a meglévő 32, 48, 64 bites hangok mellett választható legyen a 128 bites hang is. Ezt a beállítást választva jóval részletgazdagabb hangokat hallhatunk. Ezt a lehetőséget csak abban az esetben válasszuk, ha a számítógépünk sok memóriával és erős processzorral rendelkezik.

"Breguet 14.B2"

Új közepes bombázó/felderítő repülőgép jelent meg repülhető típusként a Rise of Flight-ban, ez pedig a francia Breguet 14.B2-es. A hatalmas szárnyfelülettel és automatikus ívelőlappal rendelkező repülőgép, nagyon jó fel és leszállási jellemzőkkel bír. A manőverező és emelkedési képessége is egyedülálló a kategóriájában.

Az ívelőlap az alacsonyabb sebességgel történő repülést teszi biztonságosabbá. Kis sebességnél az ívelő automatikusan kitérül, majd ha elkezd újra nőni a sebesség, akkor pedig visszahúzódik.

A Breguet 14.B2 műszerezettsége kiváló, védelméről pedig egy hátsó lövész/megfigyelő gondoskodik. Ezek a tulajdonságok lehetővé teszik a repülőgépet arra, hogy erősen védett célokat támadjon, akár 320 kg bombaterheléssel is. A bombázáson kívül a repülőgép feladatkörébe tartoznak a felderítő, fotófelderítő, és tüzérségi tűz támogató bevetések is. Ilyen jellegű bevetésekkel találkozhatunk majd az új karrier módban, hiszen van olyan század ahol a Breguet 14.B2-est repülik.



Az automatikus ívelőlap működése Breguet 14.B2-esen.


"Repülőgép módosítások"

A ROF közösség nagyon sok apró hibára hívta fel a figyelmet a repülőgépek külső modelljével kapcsolatban az elmúlt időben. Ebben a patch-ben ezeket a módosításokat is elvégezték, így a repülőgépek még inkább valósághűen néznek ki. Ezek a módosítások nagyon sokrétűek, érinthetik a sárkányszerkezetet, de akár a repülőgépek műszereit is.

Pfalz D.IIIa



Albatros D.II



"Megújult Game Launcher (Settings.exe)"

A Rise of Fligt program beállításait A \bin_game\release mappában lévő Settings.exe programot elindítva végezhetjük el. Ez a kis alkalmazás is megújult, bővebben erről ITT olvashatsz.



"Korlátlan demó"

Az egyik legjelentősebb újdonság az 1.019-es javításban, hogy a demót korlátlanná tették. Úgy gondolom, ez egy nagyon nagy lelkű gesztus a készítőktől, köszönet érte! :)

A demó változat főbb jellemzői:
  • Megszűnt a két hetes időkorlát.
  • Választható gépek: Albatros D.Va és a SPAD 13
  • A két repülhető géphez elérhető azok összes kiegészítői.
  • Választhatóak a többszemélyes repülőgépek lövész pozíciói multiplayer-ben.
  • Játszhatóak a két választható repülőgépekhez tartozó single és multiplayer módok.
  • Játszhatóak a két választható repülőgépekhez tartozó új kampány mód.
  • A demót bármikor van lehetőségünk upgrade-elni teljes verzióban a raktárban lévő csomagok valamelyikével.
2. Általános módosítások.
  • Elérhetővé vált az új karrier mód.
  • Már őszi táj is van a karrier módban, illetve a gyors küldetések során. Ezt a tájat a saját küldetéseid elkészítése során is használhatod.
  • A nyugati front térképen jelenleg 259 város vagy falu, illetve 159 katonai tábor található.
  • Használhatóak a repülőgép kiegészítők.
  • Megújult a beállítások ablak is. (Settings.exe), az 1.019-es javítástól már, ezen az ablakon már hírek fül is van.
  • A Breguet 14.B2-es repülőgép bekerült a választható gépek listájába.
  • Már használhatunk 16x-os időgyorsítást, ez azonban nagyon erőforrás igényes.
  • 64 gombos joystick-ok támogatása.
  • SLI/Crossfire rendszerek támogatása.
  • Megjelent a 82 darab történelmi festést tartalmazó Skin pack vol.7 gyűjtemény. Ez sok olyan skint tartalmaz, amelyet az új karrier mód használ.
  • Megjelent a 335 fiktív festést tartalmazó skin pack vol.7 skin gyűjtemény.
3. Grafikai módosítások:
  • Super Sampling (SSAA) Be/Ki kapcsolása. (a lényege annyi, hogy x és/vagy y irányba is megtöbbszörözi a kép méretét, majd onnan visszacsökkenti, és így átlagolva szebb képet ad. (Mint amikor egy nagy méretű, de homályos digitális fotót lecsökkentesz kicsire, és élesnek tűnik.) Ennek alkalmazása csak nagyon erős grafikuskártya megléte esetén javasolt, mert különben nagyon lerontja az FPS-t
  • Objektumok látótávolsága: Ez a beállítás a dinamikus objektumokra, az épületekre és a robbanásokra vonatkozik. Ha az értéket 50-re állítjuk, akkor nagyjából az 1.018-as verzió rajzolási távolságát kapjuk meg. Maximum beállítások esetén a repülőgépek megjelenítése 8500 m távolságban történik. (A korábbi verziókban a látómező minimum és maximum értékei 2000/6000 méter volt.) Járművek esetén ez az érték 5000 m lett a korábbi 1500/3500 méterről, míg a nagy épület együttesek megrajzolása 9500 méteres távolságban történik szemben a régi 6000 méteres értékkel.
  • A dinamikus objektumok (Például: repülőgépek, járművek, ballonok és robbanások.) rajzolási távolsága, már nem függ a beállított zoom-tól.
  • Az épületek már beleolvadnak a tájba.
  • Az erdők rajzolási távolsága két új választható lehetőséggel bővült.
  • A reggeli és az esti órákban már ködös, párás időben is repülhetünk. (Használhatjuk a QMB-t is, de az új Karrier módban is van néhány ilyen bevetés. Illetve a saját küldetések készítésekor is használhatjuk ezt az időjárási körülményt.)
  • Új fényforrásként megjelent a torkolattűz.
  • Az égbolt színátmeneteinek változása egyenletes.


4. Repülőgépeket érintő módosítások
  • Minden gép új külső modellt kapott.
  • Új üzemanyag szivárgás effekt (zöld szín) és új hűtővíz szivárgás effekt (fehér színű).
  • Minden repülőgépnél javítottak a kipufogógáz effekten, jobban látható. Ha rossz keverék beállítást használunk, akkor világosszürke kipufogó gázt látunk, ha pedig megsérült a motorunk, akkor pedig sötétszürkét.
  • A DFW C.V felderítővel tüzérségi megfigyelő küldetéseket is repülhetünk.
  • Hideg időben (például télen) az alacsony külső hőmérséklet miatt a motor indítása nehézségekbe ütközhet. Ez különösen igaz ha az "Warmed up engine" jelölő (bemelegített motor) nincs bepipálva.
  • A DFW C.V felderítő megkapta a rádió és fotó eszközöket, amelyeket a megfigyelő, hátsó géppuskát kezelő pilóta tud használni. Ezek az eszközök az új karrier mód néhány küldetése során használhatóak.
  • A SPAD 13.C1 repülőgép is fel lett szerelve fényképezőgéppel, amelyet a felderítő repülések során használhat, az új karrier módban.
  • Az S.E.5a, Sopwith Camel, Sopwith Dolphin repülőgépeken a bomba felfüggesztő pontok csak akkor lesznek láthatóak, ha a repülés előtt a gépeken bombákat elhelyeztünk el.
  • A német gépeken található, folyadékot tartalmazó műszerekben lévő folyadék mozgása helyes. Nem csak az értéket olvashatjuk le, hanem a folyadék a repülőgép helyzetének megfelelően elmozdul.
  • A repülőgépek sérülése nem befolyásolja azok bombaoldási képességeit.

5. A repülőgépeket érintő konkrét módosítások:

Albatros D.II / D.II late
  • A baloldali géppuska hevederjét egy borító lemezzel látták el.
  • A késői változatban a hűtőt egy hosszanti "híddal" látták el.
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • A futók között lévő merevítőn elhelyezett áramvonalas burkolatot eltávolították.
  • A bal oldali géppuska jobb oldalán lévő rést a závárzatnál, megnövelték.
  • A szivattyú és a hűtő között lévő csövek kialakítását módosították.
  • A motorburkolatról eltávolították egy kivágást a kipufogó közeléből.
  • A korai D.II-es nyomáskiegyenlítő tartályát módosították.
  • A nyomásmérő már nem látszik át a többi műszeren.
  • A gyújtómágnes animációját javították.
Albatros D.III
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • A futók között lévő merevítőn elhelyezett áramvonalas burkolatot javították.
  • Megszüntették a merevítő huzalok ragyogását.
  • A szélvédőt javították.
  • A kipufogó hátsó részének anyag hibája javítva.
  • A nyomásmérő már nem látszik át a többi műszeren.
  • A gyújtómágnes animációját javították.
Albatros D.Va
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • A futók között lévő merevítőn elhelyezett áramvonalas burkolatot javították.
  • Megszüntették a merevítő huzalok ragyogását.
  • Left MG empty belt closure trace to engine cowling cutout was corrected
  • A szélvédőt javították.
  • Javították a hibás csűrő animációt. Ha a botot csak félig térítjük ki, akkor a csűrő beragadt.
Fokker E.III
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Megnövelték a motorburkolaton lévő kivágást az üzemanyagmérő műszernél.
Fokker Dr.I
  • A kerékfelfüggesztés animációját újratervezték.
  • A kerekek forgása már minden grafikai beállításon ugyanúgy látszik.
  • Az olaj átfolyás ellenőrző műszert, és az olaj átlátszóságát javították. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • A műszerek üveglapjait javították.
Fokker D.VII
  • A kerékfelfüggesztés animációját újratervezték.
  • Módosították a szélvédőt külső nézetben.
  • A műszerek üveglapjait javították.
Fokker D.VIIF
  • A kerékfelfüggesztés animációját újratervezték.
  • Módosították a szélvédőt külső nézetben.
  • A műszerek üveglapjait javították.
Fokker D.VIII
  • A szárny kilépő élén látható kivágást bőrrel vonták be.
  • A motorburkolat jobb oldalán lévő téglalap alakú kivágást eltávolították. (A kép a régi verziót mutatja, azt, amit eltüntettek.)
  • A motorburkolat már egy darabból áll. (Lehet látni, hogy már nincsenek ott a motorburkolaton a kis csíkok.)
  • A kerékfelfüggesztés animációját újratervezték.
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • A műszerek üveglapjait javították.


Pfalz D.IIIa
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • A gyújtáskapcsoló kar forgáskor nem keresztez egyéb részeket.
  • A műszerek üveglapjait javították.
Pfalz D.XII
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • Wheel axis is now correclty pieceless and has an opening cover.
  • A gyújtáskapcsoló kar forgáskor nem keresztez egyéb részeket.
  • A műszerek üveglapjait javították.
DFW C.V
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • A futók között lévő merevítőn elhelyezett áramvonalas burkolatot eltávolították.
  • A gyújtáskapcsoló forgáskor nem keresztez egyéb részeket.
  • A műszerek üveglapjait javították.
  • Bombaoldó kar animációja javítva lett.
Gotha G.V
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • Az éjszakai repülést segítő lámpát helyeztek el a pilótafülkében.
  • A dőlésszög mérő műszer éjjel már nem világít.
  • A műszerek üveglapjait és a pilótafülke ablakait javították.
  • A bombaoldó karok animációja javítva lett. A megfelelő karok a megfelelő bombákat oldják.
Nieuport 11.C1
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszert, és az üzemanyag megjelenítését javították. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • A műszerek üveglapjait és a pilótafülke ablakait javították.
Nieuport 17.C1
  • A kerékfelfüggesztés animációját újratervezték.
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszert, és az üzemanyag megjelenítését javították. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Javították az üzemanyagmérőn megjelenő csíkokat, amelyek akkor váltak láthatóvá, amikor a motor megy.
  • A műszerek üveglapjait és a pilótafülke ablakait javították.
Nieuport 28.C1
  • Megszüntették a merevítő huzalok ragyogását.
  • A Nieuport 28.C1-es szélvédője látszik az ellenséges gépek pilótafülkéjéből.
  • A gyújtáskapcsolón lévő számok már jó sorrendben szerepelnek. 0 állásban a motor ki van kapcsolva.
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszert, és az üzemanyag megjelenítését javították. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • A műszerek üveglapjait és a pilótafülke ablakait javították.
SPAD 13.C1
  • Javították a célgömbön tükröződő napot.
Breguet 14.B2
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • A kipufogócsövön javítva lett a nap tükröződése.
Airco D.H.2
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
Sopwith Pup
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszert, és az üzemanyag megjelenítését javították. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszer a valós értéket mutatja.
  • Javították a csúszásjelzőn megjelenő csíkokat, amelyek akkor váltak láthatóvá, amikor a motor megy.
  • A hossz dőlésszög mérő műszer éjjel már nem világít.
Sopwith Triplane
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszert, és az üzemanyag megjelenítését javították. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • A gázkar mozgásakor nem keresztez huzalokat.
  • A műszerek üveglapjait javították.
  • Glass covers for the control cable inspection windows no longer glow at night.


Sopwith Camel
  • Az olaj nyomásmérő műszeren, és az olaj megjelenítésén javítottak. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszert, és az üzemanyag megjelenítését javították. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszer a valós értéket mutatja.
  • A műszerek üveglapjait javították.
  • Bombaoldó kar animációja javítva lett.
  • Javították a farokcsúszó hibás oldalirányú forgását.
Sopwith Dolphin
  • Az üzemanyag szintet jelző műszert, és az üzemanyag megjelenítését javították. (Kiküszöbölték az éjjel látható hibát, illetve még életszerűbb a látvány.)
  • Az üzemanyag szintet jelző műszer a valós értéket mutatja.
  • Bombaoldó kar animációja javítva lett.
  • A műszerek üveglapjait javították.
  • Javították a farokcsúszó hibás oldalirányú forgását.
S.E.5a
  • Módosították a szárnymerevítő huzalok animációját és azok megjelenítését.
  • A csúszás jelző rossz sorrendben (felcserélt) lévő értékeit javították.
  • Bombaoldó kar animációja javítva lett.
  • A műszerek üveglapjait javították.
  • A motorburkolat jobb oldali ablaka javítva lett.
  • A hűtő animációját külső nézetben (közepes távolságban) javították.
  • A felső szárnyon lévő Lewis géppuska elsütő billentyű vezetéke látható a pilótafülkében.
  • A vezérlőkábelek ellenőrzőablaka már nem csillog éjszaka.
Handley Page 0/400
  • Az éjszakai repüléseket segítő világító lámpatest került a pilótafülkébe.
  • A repülőgép hasán található háromszögű ablak, nem látható többé az első lövész pozícióból a pilóta szélvédőjén át.

Fontos megjegyzések
  • A korábbi verziók általunk készített küldetési nem kompatibilisek az 1.019-es verzióval. Ahhoz hogy a régi küldetéseinket használni tudjuk, a következőket kell tenni: Törölni kell a küldetés .msnbin kiterjesztésű állományát. Újra meg kell nyitni a küldetést. (.Mission kiterjesztésű állomány.) Mentsük a küldetést.
  • A korábbi track-eket az 1.019 alatt nem tudjuk lejátszani.
  • A grafikai beállításokat csak akkor állítsuk maximumra, ha nagyon jó PC-vel rendelkezünk.
  • Ha össze szeretnénk hasonlítani az 1.018-as és az 1.019-es verziók teljesítményét, ügyeljünk arra, hogy pontosan ugyanazokat a beállításokat használjuk. Továbbá végezzük el a következőket:
  • Minden új (1.019-es) grafikai beállítást kapcsoljunk ki. Az Objektumok láthatóságát állítsuk 50-re.
  • Az erdők láthatósága ne legyen nagyobb "Fair"-nél, és a hangforrások száma ne haladja meg a 64-et.

Ezúton is szeretném megköszönni Sanyo, Máté, Zéti, és Zsolti segítségét! :)

Források: